Polityka Prywatności
.
1. DEFINICJE
- Administrator – Eduinn Krzysztof Ozimek, ul. Stawy 12/953, 02 – 467 Warszawa
- Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwe do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
- Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem finilo.pl.
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub wysyłająca formularz kontaktowy, zgłoszeniowy lub zamówieniowy.
2. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU
- W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia usług edukacyjnych.
3. KORZYSTANIE Z SERWISU
- Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu przetwarzane są przez Administratora w celu:
- analitycznym i statystycznym
4. FORMULARZ KONTAKTOWY, ZGŁOSZENIOWY I ZAMÓWIENIOWY
- Dane osobowe podane w formularzach: kontaktowym, zgłoszeniowym i zamówieniowym (według wzorów podanych na stronach) są przez Administratora przetwarzane w celu:
- Oceny możliwości podjęcia się współpracy w zakresie świadczenia usługi edukacyjnej,
- Podjęcia kontaktu przez Administratora w celu potwierdzenia lub odrzucenia możliwości współpracy,
- Zawarcia umowy o świadczenie usług *,
- Realizacji usług edukacyjnych,
- Realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze,
- Analityki i statystyki,
- Wystawiana dokumentów księgowych.
*W przypadku wyboru przez Użytkownika realizacji umowy o świadczenie usługi edukacyjnej w formie zajęć online dane osobowe są przekazywane poza Unię Europejską – ich przetwarzanie odbywa się w państwie trzecim. Odpowiedni poziom ochrony danych jest gwarantowany przez certyfikat „Privacy Shield” firmy Zoom Video Communications, Inc. W rozumieniu artykułu 22 RODO nie ma tu zastosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Aplikacja Zoom przetwarza takie dane jak: imię, nazwisko, numer telefonu (opcjonalnie), adres e-mail, hasło (jeśli nie używany jest „Single-Sign-On“), zdjęcie profilowe (opcjonalnie), dział (opcjonalnie), adres IP użytkownika, informacje odnośnie urządzeń/sprzętu komputerowego.
5. PLIKI COOKIES
Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- W ramach serwisu wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies: visited – pliki cookie odpowiadające za rejestrację ilości odwiedzin,wp-settings-1, wp-settings-time-1, wordpress_test_cookie – Cookie programu WordPress, utma –cookie Google Analytics, przeznaczone do określenia unikalnego użytkownika serwisu, utmz – cookie Google Analytics, przeznaczone do określenia źródła odwiedzin.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach: a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; b. ochrony przed spamem
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
- Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
Zarządzanie plikami cookies:
- Jeśli Użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzega się, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów bezpieczeństwa Użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze Serwisu
- W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
- Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl
- Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
- Safari: http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/zarzadzanie-plikami-cookie/
- Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html
6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju zgłoszenia i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi edukacyjnej, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
7. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
- Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
- prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
- prawo uzyskania kopii danych,
- prawo do sprostowania,
- prawo do usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
- prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych,
- prawo wycofania zgody,
- prawo do skargi.
Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć drogą e-mailową na adres kontakt@finilo.pl
8. ODBIORCY DANYCH
- W związku z realizacją usług edukacyjnych dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i podmioty świadczące usługi księgowe.
- Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących danych osobowych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
9. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
- Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
- Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
10. DANE KONTAKTOWE
- Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail kontakt@finilo.pl
11. ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI
- Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.